fredag 7 augusti 2009

ETTHUNDRAÅTTIOSJU

Nu kollar jag på tv, vaknade för ungefär en timme sen, planen för idag var egentligen att jag skulle ha åkt hem men min kära pojkvän ville att jag skulle vara kvar o laga lunch till honom o självklart kan jag göra det för då får jag ju skjuts till kjula och god mat ;) Jag ville hem för att jag har hört att dey står paket i mitt rum ett stort o ett litet, spännande. För jag har ingen aning om vad det är eller varför jag ska få nått :D men det är alltid roligt med pressenter.
Hoppas på att mina grejer till Fiddyn kommer också har beställt bromscylinder och lite skit. För vi ska åka imorgon och det är inte roligt att köra utan bakbroms;)
Nej nu ska jag börja laga lite mat till bejbii, det blir pasta, sås och bacon. Mumsigt:D
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade