tisdag 19 maj 2009

ETTHUNDRATRETTIOTRE

Nu sitter jag med datorn i knät och kollar på tyra show. Min dator fungerar fortfarande inte och dem har fortfarande inte skickat någon skiva som dom skulle göra så får väl se men det är ju bara tisdag.
Har hunnit med att vara i skolan, kom dit halvnio och då var det nationella, det gick helt okej hoppas jag iaf. Får nog reda på det imorgon. Vi hade ingen engelska så började datakunskapen lite tidigare. Där vi också hade prov, tror det gick väldigt bra faktiskt eller jag hoppas där också ;)
Vid tolv kom mamma och hämtade mig så åt jag macka sen körde vi lite bil. När klockan närmade sig ett så åkte vi till sjukhuset. Skulle till magnetröntgen. Jag fick inte ha nånting som är magnetiskt på mig som klocka, halsband och sånt. Så när ja kom dit tog jag ur töjningen o allt sådant sen kom en läkare o hämtade mig han gav mig ett jättefult "nattlinne" o sa: du får bara ha på dig trosor o stumpor jo men tjena roligt värre haha. Men det gick väl bra låg i den där maskinen i nästan en halvtimme, gjorde ont men.
Ikväll ska jag bara vara hemma för Viktor ska jobba så jag ska RÅ plugga och göra klart så mycket som möjligt. Ska försöka plugga så jag kan göra ett matteprov imorgon iaf.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade