torsdag 28 maj 2009

ETTHUNDRAFYRTIO

Nu är jag i skolan igen, viktor hämtade mig klockan åtta o skjutsade mig till pappas jobb där jag skulle städa. Det var typ inte ens skitigt där eftersom att jag städade i måndags. När jag var klar skjutsade pappa mig till skolan mycket trevligt att komma hit tio i tio och får höra att vi inte har samhällskunskap, nehe ROLIGT jag börjar 12.40 istället!! kan inte gå hem heller för jag har ju feta provet då. Usch vad sur jag blir.
Idag efter skolan ska ja och viktor lämna tillbaka linnet jag köpte igår sen åka till strängnäs vet inte riktigt vad vi ska göra, måste köpa hamsterfood:)
Nu ska jag fortsätta vara lite sur. hihi
PUSS

3 kommentarer:

  1. sv: taaack så mycket :D dte var längesen du!

    SvaraRadera
  2. sv: tack så mcyket :D det var längesen du!

    SvaraRadera
  3. Jadu det var det verkligen :) Tre år det är ju as mycket:) Hoppas ni har det bra!

    SvaraRadera

Bloggintresserade