onsdag 27 maj 2009

ETTHUNDRATRETTIONIO

Efter skolan blev det bara en snabbis på stan med Emma, hon hade ont i magen och jag var bara AS hungrig.
Jag köpte iaf ett linne fast det ska jag lämna tillbaka. Sen ett par shorts tror jag ska behålla dem men ska iaf prova en mindra storlek sen får jag se hur jag gör:)
Jag hittar verkligen inte en enda fin klänning som jag kan ha på mig på avslutningen så jag ger upp nu. Nu så ska jag plugga det sista inför mitt STORA företagsekonomiprov som är imorrn. Hoppas på att det går bra. Men det är inte as svårt bara att man måste komma ihåg allting.
Fick reda på några betyg idag (måste ju få skryta lite) På mitt Excell prov fick jag vg+ och i slutbetyg i datakunskap kommer jag få MVG, Inköp och Varuhantering MVG, Praktisk Marknadsföring MVG och kanske kan få ett MVG i information och layout ska bara göra dem sista tre uppgifterna :D Sådär jag är nöjd än så länge iaf.
Nej åter till pluggandet, måste bara säga att min pojkvän är helt underbar och jag älskar honom megamassamycket!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade