måndag 25 maj 2009

ETTHUNDRATRETTIOSEX

Skolan igen... Men det var skönt med långhelg tycker jag. Har inte gjort sådär jättemycket speciellt.
I torsdags kväll så var jag och viktor hemma hos mig med våra grannar vi käkade mat och spelade spel. Hade det faktiskt väldigt trevligt. Men på morgonen var vi huur trötta som helst. Viktor skulle börja jobba klockan åtta och jag skulle leka med Rebecca. Så vi åkte hemmifrån mig typ klockan sju och när jag kom hem till viktor sov jag till halvelva sen så mötte jag upp Rebecca i strängnäs vi satt och fika i typ en timme sen så skjutsade filip hem oss till mig. Det var första gången hon var hemma hos mig.
På kvällen var vi först hemma hos Viktor och grillade o klockan åtta bowlade vi. Jag kom tvåa :D Efter detta så hämtade Roger oss och då fixade vi dricka sen var vi några hemma hos viktor o hade mys.
Lördagen var väldigt seg eftersom vi inte kom i säng förnst fyra. Men Viktor åkte cross och jag var hemma hos städade o tvättade;) På eftermiddagen åkte vi hem till mig och bakade pizza. Sen sov vi typ hela kvällen för att ta igen oss;)
Igår så var jag o mamma på stan köpte ett par sandaler typ dem första i mitt liv:O Sedan så var jag bara hemma och tog det lugnt för mig själv ;)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade