måndag 26 januari 2009

TJUGOTRE

Min helg har varit ganska så bra, har inte gjort nått annat än sovit känns det som. I fredags så åkte jag med Emma och Johanna till stan och fikade lite på smak, det var trevligt. Efter det gick jag och tränade i ungefär en timme. Efter det så kom Viktor och hämtade upp mig så åkte vi hem till mig.

Vi var bara hemma hos mig hela kvällen åt gott och sådant. På lördagen så råkade vi sova till tjugo i ett vilket inte kändes så bra. När vi kom in så hade min familj börjat riva hela huset typ, nej men vi ska renovera vardagsrummet bara, så då fick viktor leka lite oxå.

Dem höll på med det där hela dagen typ så sen blev det hemmagjord kinamat, riktigt gott vare!

Efter maten åkte vi hem till Viktor och lekte lite med hans hamster sen åkte vi hem till mig igen.

Vi tog det bara lite lugnt och spelade spel med mamma och bror.

I söndags så packade jag typ alla mina saker jag äger inklusive min hamster;) Sen så åkte vi hem till Viktor för nu när hans pappa är i Brasilien så ska jag "bo" där. Så det ska bli mys:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade