måndag 12 januari 2009

SEXTON

Då vare skola igen efter en underbar helg!
I fredags så kom Emma till mig på kvällen och kollade på let's dance, även Viktor kom till slutet:P Det hände väl inte så mycket denna dag.
På lördagen så åkte Viktor först hem och fixade lite med hans pappas bil och jag fixade mig själv, sen åkte jag till honom och då kollade vi på Transformers, Haha jag fattade typ ingenting men den var bra gjord iaf;) Senare på kvällen så hämtade Emil oss så åkte vi till hans place o drack lite och spelade gh. När klockan blev senare så gick vi hem och sooov :)
På söndagen var det till att gå upp tidigt igen för att åka ut till filip, killarna skulle leka på isen igen.. Och eftersom att det inte riktigt var planerat att jag skulle följa med så hade jag inga bra kläder så jag frös:( Men när Rebecca o Filip kom ner till isen så fick jag låna ett par brallor, snällt!
På kvällen blev det pizza o mys.

Idag tror jag inte att jag ska gör något speciellt, måste nog städa lite iaf men vet inte om jag orkar, har lust o bara lägga mig i sängen och somna för en stud framöver:)!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade