onsdag 7 januari 2009

FJORTON

I måndags så vaknade jag hos viktor och han skjutsade mig till bussen, jag skulle gå på stan med emma, så hon gick på i kjula.
Vi hittade inget speciellt roligt på stan så vi käkade lite och frös ihjäl. Mamma hämtade oss och jga åkte hem och fixade mig för vi skulle på middag hos mormor och morfar, även mina kusiner skulle dit. Men carro var tyvärr sjuk "/
När jag hade ätit klart och så kom viktor o torsten o hämtade mig så åkte vi ut till Filip och Rebecca. Där var även Malin, vi spelade spel, drack o hade as kul bara:)

Dagen efter vare till o gå upp tidigt, plocka undan lite och sen ut på isen. Jag o Rebecca plogade lite för att vi skulle åka skridskor men det var så jäkla jobbigt så vi tappade suget o stod typ o kollade på killarna som åkte cross:) Sen grillade vi lite korv o sånt!
Kvällen tillbringade jag o viktor hemma hos mig med att försöka sova, vilket inte gick så bra så när klockan typ var halv tolv åkte vi och köpte några cheesburgare o sen somna vi;)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade