fredag 16 januari 2009

NITTON

Nu sitter jag i skolan och har gjort det sedan halv nio typ:) ville vara lite snäll mot viktor och åka in med honom plus att då kunde jag sitta och plugga lite i skolan. Jag har skrivit klart min textanalys som egentligen ska vara inlämnad om två veckor men skönt o inte göra det sen:) sen har jag läst lite i min bok som ska redovisas om en halvtimme. Det kommer nog inte gå så bra... Sen har jag pluggat på engelska verben som vi ska ha test på, på tisdag. så det känns som att jag ligger bra till just nu:)

Viktor kom till mig på kvällen igår, det var jättemys som vanligt. älskar dig ska du veta!<3

Jag tog även sprutan på mig själv i magen;O det var typ jättehemskt tycker jag:( slutade typ o andas samidigt så det gick inte så jävla bra, men det gjorde inte så ont så jag bara ville gråta och dö iaf:)

Får se vad som händer ikväll om jag ska vara nått med Viktor eller om det blir Emma jag vet inte. Ska iaf gå på stan med emma efter skolan och fixa lite saker:)

Nu ska jag plugga vidare så hörs vi senare.

PUSS

VI ÄR BÄST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade