fredag 16 oktober 2009

ETTHUNDRANITTIOTRE

längelängelänge sedan igen ;) Nu är jag iaf 18 barre och har körkort:D kan det bli bättre ? :D

Fick vaccinationspruta mot svininfluensan i tisdags och vad lyckades jag med, jo få alla biverkningar utom två, mycket roligt haha:) Så har varit sängliggandes i två dagar men idag så mår jag bättre, bara det att min köttel under armen är lite väl stor fortfarande :(
Älskling pälskling är ute och leker i regnet med sina vänner och bmwn haha :) Och jag leker med min über söta kisse :D

Imorgon så ska jag ut och äta på Grappa med min praktikplats DinSko, ska bli väldigt najz :) Ska träffas hemma hos en av tjejerna först innan vi drar ner till stan :) Viktor är underbar som vanligt så han ska skjutsa mig, vem vet kanske köper mig en första öl sen jag blev 18 hihi.
Annars har det väl inte hänt så mycket förutom att jag fortfarande är överlycklig att jag har en egen bil och körkort :)
Nu hoppas jag att viktor kommer snart annars sover jag själv haha är trötthäst!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade