måndag 2 februari 2009

TJUGOSEX

Fredag!

Jag slutade runt 12 tiden och då åkte jag och emma ner till stan, jag gick och tränade lite och emma gick hem.

Jag tränade i ungefär en timme sen tog jag halvtvå bussen hem. Mamma hämtade mig, men jag tänkte att jag skulle övningköra lite, men icke. Det tyckte inte mamma för att det var så jäkla halt:P

Jag hade träåkigt hela dagen och det ser för jäkligt ut hemma så.. Framåt kvällen kom viktor, vi åt lite, det var bara mamma hemma. Kvällen sög ganska så mycket tycker jag. Vi hade ingenting och göra, kollade typ på lets dance. :(



Lördag!

Vi gick upp tidigt, för Viktor skulle in till tunapark med sitt företag. Medans han stod där så shoppade jag lite, och efter ett tag åkte jag och jobbade lite. När han var klar kom han och hämtade upp mig så åkte vi hem till mig.

När vi kom hem så höll mamma på och plockade undan och snyggade till lite. Vi käkade god mat och farfar kom också.

På kvällen åkte vi hem till Viktor och Emil kom efter ett tag. Vi spelade spel och drack lite. Kvällen var bäst!



Söndag!

Vi gick upp ganska tidigt idag också för att vi skulle städa lite. När det var klart så åkte vi till pappas jobb. Jag pungtsvetsade och kapade sågblad. och viktor gjorde nånting med sina fälgar.

Det blev bra, och mycket pengar blir det!:)

Efter det så åkte vi hem till mig och käkade lite sen till Viktor igen. Hemma hos honom tog vi det lite lugnt bara. Hans pappa kom hem, han hade köpt badbrallor och en tshirt till viktor, riktigt snyggt vare!:)
duärdetbästa!
Det var min helg.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade