tisdag 30 december 2008

ÅTTA


Idag gick jag upp as tidigt, halv åtta ställde jag klockan på men det gick ju som vanligt, var väl inte uppe ur sängen förnst kvart över. Då hoppade jag in i duschen sen åt jag, torsten, viktor o hans pappa kom o hämtade mig vid tio och då åkte vi o hämtade mitt halsband först och sen bar det av mot gustavsvik :)
Det var grymt mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara. Vissa saker var ju roligare än andra. Kan ju säga nu att jag typ har ont i hela min kropp, men de vare värt:p
Vi var där i några timmar sen skjutsade dom hem mig:) snart ska vi äta tacos vilket jag även gjorde igår men, sen ska jag nog till Viktor.

Morgondagen har jag ingen aning om vad som kommer hända, det är bara vänta o se!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade